tisdag 22 november 2011

Achmed da monkey

Jag var till dr Saarela vid Malmska tidigare i dag för att leka mord offer då han skulle skära mig i ryggslutet/baken. Har haft ett födelsemärke där sedan jag var liten men det hade blivit tjockare och mörkare på senaste tiden. Kan ju förstås hända att det bara har fått mera muskler nu när jag tränat en hel del utan att få större muskler någon annanstans, men jag tänkte i alla fall att det borde tas bort för säkerhet. Jag är en väldigt hårig människa och har därför jag ett enormt kroppskomplex. Kanske det är därför så många människor tycker att jag liknar en turk? (No fence, tar det själv som en komplimang) Så när jag låg där på britsen med byxorna neddragna sa dr S: " Jag måste raka dig lite, för du har mycket hår", och skrattade till lite. Jag fnittrade till lite själv och sade "Jo jag vet!"

Detta gjorde inte mitt komplex mindre, men vad kan man när man är född hårig som en apa!?



Så nu har jag 5 stygn i rumpan och ett plåster som hela tiden drar mig i stjärthåret. Det gillar vi starkt.

Vad lär vi oss av detta? Om ni ser en hårig varelse komma skuttande behöver det inte vara en apa, det kan lika bra vara mig ni ser!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hedi håri ha du fått ov me å A ;) no blir he bra vännen!! kram

Unknown sa...

såå farligt håri e du ju int endå:P i have seen worse;) o tänk du e ju akr iaf, tänk o va tjej o va hårig, de du!:)