tisdag 27 september 2011

Uttalanden i ett för tidigt skede

Så lider ännu en dag mot sitt slut, eller för min del har den just börjat eftersom jag jobbar hela natten. Började arbetsskiftet med Idol, och nu är det bara att sitta som på nålar fram till resultatshowen. Som det ser ut nu är det helt klart en tjej som tar hem hela skiten, och om det blir en kille som vinner i år är det Tony och han vinner pga alla tonårstjejer som röstar med ögonen. Kanske lite tidigt att uttala sig ännu eftersom jag bara hört hälften sjunga i kvalet och det bara början ännu så mycket kan hända. Det är väl bäst att vara tyst än så länge för på fredag har jag ändå bytt åsikt som vanligt, sällan jag tycker lika två dagar i sträck men det får ni helt enkelt leva med.

(Blir ingen bild i dag så ni får själva fantisera ihop något)

Vad lär vi oss av detta? Uttala dig tidigt, så hamnar du att äta upp vad du sagt i ett senare skede!

Inga kommentarer: