måndag 26 september 2011

I'm back!

Så var man då här igen och som ni har väntat! Men som jag skrev i mitt förra blogginlägg att jag är den nya J.K Rowling, så hör det till att det skall ta länge före nästa skriveri kommer ut. Det är så det fungerar helt enkelt.


Om jag skall gå vidare varifrån jag slutade så har mycket ändrat. Har bytt jobb, flyttat hemifrån (Jag har nämligen gått och blivit vuxen) och håller på praktiserar till instruktör vid FitnessClub. Så I've got flow!

Bäst av allt är att vem är tillbaks i TV-rutan? Laila Bagge-Wahlgren!! Sitter som fastklistrad vid TVn varje idolkväll. Att hon sitter bredvid Bard gör henne dessutom inte fulare (ni ser ju själva på bilden).


OJOJOJ vilken skönhet, och då pratar jag fortfarande om Laila, inte Bard. Resan till finalen är redan inplanerad bara min kompanjon har ekonomiska möjligheter. Om jag inte får henne att bli fru Bagge-Wahlgren-Snellman i år får jag söka själv till Idol nästa år och hoppas att hon är med i juryn även då, så att jag kan få henne på fall och sparka Niclas i skrevet och tacka honom att han gjort mig till tvåbarnsfar men kan fixa tredje barnet själv. Det gäller att planera in sina steg ordentligt.

Vad lär vi oss av detta? Laila Bagge-Wahlgren skall fortfarande bli min!

2 kommentarer:

Nina Hägen sa...

TJOHOOO du är tillbaka! :D

Sanna sa...

Jippidippidej! Va kul att du bloggar igen, så som jag har vänta. Instruktör rikti?! Ska koma nångång å trän tij :)