tisdag 10 juli 2012

Ensam man söker....




I dessa tider finns det miljontals och åter miljontals deiting program i TV:n, tidningar på internet och ja, överallt. Det är nästan så man kan vara säker på att man hittar ett deiting program när man knäpper på TV:n, oberoende tidpunkt på dygnet.

Nu tänkte jag ta det till en helt annan nivå. Nämligen en helt ny serie som jag tänkte döpa till "Ensam man söker surrogat". Serien ska gå ut på att kvinnor som är villiga att "låna ut" sina kroppar för att föda mig ett barn får skicka in brev och ansöka om plats i mitt program. Jag ska välja ut eller 8 stycken av dessa ansökningar som senare får komma och bo i min lilla 2:a på 42 kvadrat. Ut av dem får tv tittarna rösta på sina favoriter i direktsända fredagsfinaler och efter 7 veckor står en som vinnare att bära mina säd i 9:e månader.

Nu ska ni inte tro att jag nedvärderar kvinnor och ser dem som föremål eller något annat liknande. Nej nej, absolut inte! Men kvinnor har rätt till donatorer och kan då få barn utan manligt sällskap, och vad har då vi män för möjlighet att bli biologiska pappor utan sällskap? Svaret på det är lika med NOLL, vilket jag tycker att är väldigt dåligt. Och tänk på alla fördelar: 8 kvinnor skulle bli berömda genom en tv-såpa, tv tittare får följa med resan och påverka från början till slut (fredags underhållning med drama), serien skulle hålla på endast en säsong så man skulle slippa tänka "NEJ, inte en säsong till", man skulle slippa pressen att hålla ihop ett förhållande (som ändå aldrig håller)  när man redan från början vet att det inte ska bli något sådant, jag skulle hamna att hålla lägenheten ren och slippa trubbel i hörhållandet. Vi skulle alla vinna på det!


Men eftersom idén kläcktes tidigare i kväll får ni ännu vänta en stund på att denna helt suveräna serie skall börja sändas. Nu blir det att börja söka sponsorer, prata med TV bolag och börja bolla idéer, så kanske till nästa vår är serien färdig.

Vad lär vi oss av detta? Det skulle bli succe! Tro på dig själv och dina idéer!

Inga kommentarer: