fredag 30 september 2011

Hoppsan! Jag glömde visst andas.

Så var kvalveckan över och jag måste vänta en HEL vecka innan Idol är tillbaks. Hur skall detta gå? Hur skall jag klara mig? Har suttit och hållit andan de här senaste 30 minuterna och funderat hur svenskarna tänker. Var nästan rädd att det inte skulle bli någon final i år eftersom vinnaren eller tvåan inte kom vidare, och som alla förstår är det ingen vits att ha en final med endast en person kvar i leken då den andra inte slapp vidare från kvalet. Men tv4 vet hur man får folk att dö av syrebrist pga andningsuppehåll utan att bli fällda för mord, för de har ju inte hållit andan åt oss (mig). Vilken tur att jag överlevde! För vad skulle Laila annars ta sig till när hennes framtida äkta man hade gått bort? Levt resten av sitt liv som frånskild tvåbarnsmamma?

Årets topp 4 utan inbördes ordning: Amanda F, Molly, Andre och Amanda P. 

Vad lär vi oss av detta? Om man är tillräckligt smart slipper man undan med det mesta! Men det är absolut inget jag rekommenderar.

Inga kommentarer: