onsdag 1 december 2010

PMS!?

Har haft nästan en veckas semester från bloggandet och har nu lite problem att få ett början.

Det har varit en vecka full av agression och PMS besvär så jag har stoppat i mig godis som få. Men destu närmare fredag det blir ju gladare blir man, för fredag betyder Idol med Laila och Minnah. Nu är det bara en vecka kvar tills jag är med min älskade Laila i Globen, kan knappt vänta. Hoppas mina PMS besvär gått över så jag inte får något agressivt sammanbrott mitt i självaste globen, kanske jag borde äta mig hög på Valium.


I natt är det kanske min sista natt i Vasa för denhär gången. En säker sak är att jag bara har 2 skoldagar kvar som Tradenom studerande. Kan det bli bättre? Tror inte det! Så nu blir det att börja packa ner saker i väskor och lådor. För här skall det flyttas!!

Vad lär vi oss av detta? Jag kan tydligen också ha PMS!?

Inga kommentarer: