lördag 4 december 2010

It's not over...

Minnah är i idol final, och jag är lycklig som få. Satt som på nålar i går kväll under idol och det är ett under att jag fortfarande lever efter mina andningsuppehåll under Minnahs framföranden. Nu är det bara 6 dagar kvar så är vi i Globen, Laila och jag, och så får vi ännu sällskap av Minnah som inte gör saken värre. Blir att köpa 20 tusen röda rosor till nästa veckas fredag, tie var till mina damer.


Går kvällen gick även till stickning. Eftersom jag gjort en luring åt min Brutos hamnar jag nu att sticka en helt ny halsduk åt henne, SJÄLV! Så i går lade jag sex timmar på att sticka hennes halsduk och den är inte klar ännu heller. Fast det är ju tur att man kan göra annat på samma gång som man stickar, för jag kan ändå inte säga att stickning är så roligt att man kan sitta och sticka sex timmar i sträck utan att göra något annat. Blev även "mobbad" av Emma för att jag satt i bilen och stickade, men den bjuder jag på.

Vad lär vi oss av detta? Det blir mycket billigare att sticka/göra dina kläder själv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håll hårt i stickningen!!! De e mitt råd. Ja håller på med samma sak, dock handlar de om sockor i detta fall.. AJ

emma sa...

hahahaha lite mobbad blev du ;)