måndag 13 december 2010

Än ger jag inte upp

Är nu hem kommen och smått utvilad efter ett förlängt veckoslut till grannlandet på andra sidan världshavet Östersjön. Det har varit en väldigt kulturell resa vi varit på, med nya bekantskaper från både länder som Ryssland och Åland. Rån, bomdåd och en massa djur på Skansen är också några saker vi sprungit mellan. Överlag har resan varit rolig fast en hel del besvikelser har jag också tagit med mig hem. Tyvärr.

Största besvikelsen, som ni säkert också såg, var helt klart daten med Laila som inte blev helt som jag planerat. Så jag kom hem till kalla Finland utan Laila Bagge-Snellman i bagaget. Men det är bara att blicka framåt till nästa år och planera den daten bättre, man kan ju inte ge upp efter första försöket. Samtidigt letar jag febrilt efter några nya vänner i hela världens vardagsrum, nämligen Facebook. Så här långt har jag inte lyckats så bra, men ännu ger jag inte upp.

Tack Fredrika för en trevlig resa och all hjälp jag fått! U know what I mean and I love u honey! <3

Vad lär vi oss av detta? Man skall inte upp så fort!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaw love you too and of course honey, everything for you <3 /kiikus

sofiamaa sa...

Såg ni bomben?

Rune sa...

Nej vi var nog bara några kvarter ifrån, men vi såg int den