måndag 6 december 2010

Tack! +Laila - Here We Go Again

Har firat självständighetsdagen vid Hagalund ålderdomshem med mina favorit åldringar. Jag kan inte tacka dem tillräckligt för att de har kämpat för vårt land så tappert! Tack och åter tack!

Nu blir det att blicka framåt till torsdag då det bär av mot Stockholm och Idol final på fredag. Har funderat på att trycka upp en t-skjorta åt mig för att hejja fram Minnah till seger, men tror inte att jag hinner få den färdig till torsdag förmiddag. Som vanligt är jag ute i sista minuten.

Jag bara MÅSTE ladda upp denna video av min framtida fru Laila Bagge-Wahlgren (då Bagge-Snellman) när hon försökte sig på en kariär som sångerska. Man kan inte annat än älska henne


Vad lär vi oss av detta? Vår självständighet är ingen självklarhet!

1 kommentar:

sofiamaa sa...

Seriously, var videon gjord igår? (antagligen inte, med tanke på kläderna.) men hon har ju inte åldrats ett dugg!

Bra blogg, annars! :)